sobota, 7 grudnia 2013

Time to introduce myself.

Witajcie. Na dobry, mam nadzieję, początek zacznę od przedstawienia się. Mam na imię Natalia. W marcu skończę 17 lat, z każdym kolejnym rokiem urodziny wcale tak nie cieszą, jak wtedy, kiedy byliśmy małymi osobnikami i czekaliśmy na swoją kolej ku dorosłości, z czasem jednak to się zmienia. Uczęszczam do Liceum Salezjańskiego o profilu uniwersyteckim (humanistycznym). Nie wiem co dokładnie nakłoniło mnie do pisania bloga, zbierałam się od dłuższego czasu. Jednak jak to czasem bywa, są rzeczy ważne i ważniejsze. Nie będę się jakoś specjalnie teraz rozpisywać, bo jak wiadomo to mój blog, co oznacza,że będzie on poświęcony mojej osobie. Brzmi to trochę samouwielbieniem, ale zapewniam, że tak nie jest. Jestem zwykłą nastolatką z wieloma kompleksami. Będę dodawała moje, jak i nie tylko zdjęcia , ponieważ interesuję się modelingiem, jest to moje hobby, które zawdzięczam mojej przyjaciółce Patrycji, która kocha fotografować i to ja stałam się obiektem nr.1 . Zdarzy się, że będę opisywała tematy "na topie" , mianowicie skandale. Tematy tabu, nad którymi ludzie się teraz głowią. Skłaniają do refleksji. Nie jestem oczywiście tutaj po to, by kogoś pouczać, ale jak inni wyrażać swoje zdanie. Mam nadzieję,że osiągnę jakiś stadium oglądalności i będziecie chcieli, abym dalej pisała , zamieszczała notki. Sądzę, że jestem osobą tolerancyjną i wyrozumiała, ale też z charakterkiem, dlatego nie będzie problemu z odebraniem mnie . 3majcie się cieplutko. 
N.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz