niedziela, 8 grudnia 2013

no hate

Cześć:). Dzisiaj może zacznę dość nietypowo. Od razu zaczynam od tematu tabu, jak już można rozpoznać po temacie postu, chodzi o "hejtowanie". Nie wiem dlaczego dzisiaj, może dlatego, że mam dzisiaj taki, a nie inny humor i mogę przelać to na internetową notkę. Wszystko co tutaj napiszę to moje zdanie! Zacznę od wyjaśnienia pojęcia "hejt" oraz "hejter". Hejt- negatywny pogląd o osobie, wydarzeniu lub przedmiotach, hejter zaś oznacza osobę, która hejtuje Są to w zasadzie osoby zazdrosne, które nie potrafią się cieszyć z czyjegoś szczęścia. Żebyście dobrze mnie zrozumieli, moje wytłumaczenie o hejterach poprę dość kontrowersyjnym tematem, a mianowicie: homoseksualizm. Ja, jako tolerancyjna osoba rozumiem to, że jest wiara. Większość z nasz jest chrześcijanami. Nasza wiara potępia homoseksualizm, ale z drugiej strony Bóg kazał się kochać. Jestem osobą, która wierzy w Boga, jednakże mi nie przeszkadzają związki homoseksualne, jestem za nimi jak najbardziej na tak. Jestem zdania,że każdy ma prawo do miłości i akceptacji. Rozumiem,ze dla kogoś związki partnerskie mogą być obrzydliwe, niesmaczne. Wszyscy mają prawo do wydania własnego zdania, ale nie trzeba hejtować. Na prawdę można takie rzeczy robić w sposób delikatny. Jeśli miałabym możliwość chciałabym wziąć udział w kampanii "NOH8" przeciwko dyskryminacji homoseksualistów. Tak samo rasizm. Czy ludzie nie mogą tego pojąć, że każdy jest inny, jednak wszyscy są równi? Co w tym trudnego? Dlaczego niektórzy dzielą ludzi, na lepszy, gorszy, ciemny , żółty, pomarańczowy, skośne oczy, rudy etc. Apel do wszystkich, którzy to czytają: Traktuj ludzi tak, jak sam chcesz być traktowany.:)





 ja.


Podsumowując mój weekend. Cały przesiedziałam w domu, nauka, facebook, blog i tak w kółko.
Dzięki za wyświetlenia, 3majcie się mocno i cieplutko, przy Ksawerym sie przyda C:.
N.

1 komentarz:

  1. pięknie napisane ! zgadzam się z tym ... po co oczekiwać od kogoś czegoś skoro samemu się tego nie daje .. w sensie nie chemy być "hejtowani", to po co hejtujemy innych ;> if you know what i mean :)

    OdpowiedzUsuń